РИНОК РИТЕЙЛУ В УКРАЇНІ: ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В УМОВАХ КРИЗИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.29038/2411-4014-2020-02-33-42

Ключові слова:

роздрібна торгівля, ритейл, ринок ритейлу, продуктовий ритейл, drogerie ритейл, електронна торгівля (e-commerce), власна торгова марка (private label), криза

Анотація

У статті проведено аналіз роздрібної торгівлі в структурі вітчизняної економіки; досліджено тенденції розвитку ринку ритейлу в Україні, наведені регіональні відмінності. На основі оцінки діяльності лідерів ринку продуктового та drogerie сегментів за регіонами та по країні загалом, визначені основні риси та тренди функціонування роздрібних мереж; наведені як позитивні, так і негативні прояви даного виду бізнесу. Окреслено основні пріоритети та можливості подальшого розвитку ринку ритейлу в Україні, серед яких: зростання темпів електронної торгівлі, впровадження сучасних інформаційних технологій та інновацій, поширення власних торгових марок.

Завантаження

Опубліковано

2020-06-30

Номер

Розділ

РОЗДІЛ ІІ. ЕКОНОМІКА Й УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ

Як цитувати

[1]
2020. РИНОК РИТЕЙЛУ В УКРАЇНІ: ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В УМОВАХ КРИЗИ. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 2, 22 (Чер 2020), 33–42. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2020-02-33-42.