ВЗАЄМОДІЯ СУБ’ЄКТІВ МАРКЕТИНГОВОГО МЕХАНІЗМУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.29038/2411-4014-2020-01-129-136

Ключові слова:

маркетинговий механізм, суб’єкт маркетингу, безпека харчування дітей, функції управління.

Анотація

Стаття присвячена розгляду проблематики формування системної основи всебічного управління безпекою харчування дітей шкільного віку із залученням широкого кола суб’єктів маркетингу. Така необхідність обумовлена відсутністю у дітей шкільного віку сталої моделі споживчої поведінки при виборі ними продуктів та послуг харчування, що робить дітей вразливими перед агресивною маркетинговою політикою виробників. Створення соціально-економічних умов, за яких людина здатна задовольнити свої потреби у повноцінному харчуванні є одним з стратегічних завдань держави. Автором запропоновано державне регулювання питань підвищення безпеки харчування дітей розглядати не як єдиний можливий інструмент, а як елемент цілісного маркетингового механізму. У статті представлено концептуальну ідею взаємодії суб’єктів маркетингового механізму управління безпекою харчування дітей шкільного віку, що становить ядро маркетингового механізму.

Опубліковано

2020-03-30

Як цитувати

[1]
2020. ВЗАЄМОДІЯ СУБ’ЄКТІВ МАРКЕТИНГОВОГО МЕХАНІЗМУ. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 1, 21 (Бер 2020), 129–136. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2020-01-129-136.