АНАЛІЗ РЕЙТИНГУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ АКТИВНОСТІ ЗАХІДНОГО РЕГІОНАЛЬНОГО ТУРИСТИЧНОГО РИНКУ
DOI:
https://doi.org/10.29038/2411-4014-2019-04-149-156Ключові слова:
Західний регіональний туристичний ринок, соціально-економічна активність, туроператор, турагент, методи рейтингуванняАнотація
У даній статті проведено аналіз рейтингування соціально-економічної активності Західного регіонального туристичного ринку за наступними факторами: кількість населення, середня заробітна плата, кількість обслуговуваних туристів суб’єктами туристичної діяльності, наявність готелів, колективних засобів розміщення, санаторіїв та баз відпочинку, визначено поняття РТР, проведено оцінку рейтингу Волинської, Рівненської, Львівської та Тернопільської областей за соціально-економічними показниками. Вивчаючи туристичний ринок Волинської області, варто простежити формування туристичного ринку в інших сусідніх областях задля створення конкуренції та стимулювання розвитку туризму у своєму регіоні. Це і лягає в основу актуальності даної роботи.



