ДИСТРИБУЦІЯ СТРАХОВИХ ПРОДУКТІВ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЕЛЕМЕНТ СТРАХОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
DOI:
https://doi.org/10.29038/2411-4014-2018-02-131-137Ключові слова:
страховий продукт, нестрахові посередники, прямі та непрямі продажі, управління продажами, фінансовий супермаркетАнотація
Боротьба за платоспроможного споживача на страховому ринку формує нові умови господарської діяльності. Суб’єкти ринку розробляють нові схеми й механізми взаємодії страхових компаній та інших фінансових організацій, а також усе більшою мірою втягують у процес продажу торгові мережеві організації. У сучасних умовах процес управління продажами страхових продуктів нерозривно пов’язаний із побудовою ефективної системи страхвого менеджменту. Одним із напрямів розвитку діяльності страхових компаній є збільшення кількості каналів комунікації з клієнтами, формування механізму їх взаємодії. Наприклад, у Європейському Союзі одним із ключових каналів продажу страхових продуктів є продаж страхових продуктів банками, що отримало назву «банкострахування». У Європі банкострахування має найбільший розвиток під час продажу продуктів страхування життя й пенсійного страхування.



