ЧИННИКИ ВПЛИВУ НА ЗАДОВОЛЕННЯ СПОЖИВАЧІВ

Автор(и)

  • Lubov Lipych Lesya Ukrainka Eastern European National University , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
  • Oksana Khilukha Lesya Ukrainka Eastern European National University , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
  • Myroslava Kushnir Lesya Ukrainka Eastern European National University , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

DOI:

https://doi.org/10.29038/2411-4014-2018-02-71-76

Ключові слова:

задоволення клієнтів, моделі задоволення, показники задоволення, фактори задоволення, модель мультиатрибутивного товару, торгова потужність

Анотація

У статті обґрунтовано, що, здійснюючи покупку продукту або послуги, слід виокремити фактори, які впливають на задоволення потреб клієнтів на трьох рівнях цього процесу: до здійснення покупки, під час транзакції й після неї. Задоволеність покупця однаковою мірою залежить як від атрибутів, пов’язаних із якістю продукту, так і самого процесу покупки, емоцій, які супроводжують цей процес.

Класифікація факторів, що впливають на задоволеність, може змінюватися й охоплювати різні аспекти. Вони можуть стосуватися виробника, продукту, моменту покупки, використання продукту або послуги.

Завантаження

Опубліковано

2018-06-27

Як цитувати

[1]
2018. ЧИННИКИ ВПЛИВУ НА ЗАДОВОЛЕННЯ СПОЖИВАЧІВ. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 2, 14 (Чер 2018), 71–76. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2018-02-71-76.