ЧИННИКИ ВПЛИВУ НА ЗАДОВОЛЕННЯ СПОЖИВАЧІВ
DOI:
https://doi.org/10.29038/2411-4014-2018-02-71-76Ключові слова:
задоволення клієнтів, моделі задоволення, показники задоволення, фактори задоволення, модель мультиатрибутивного товару, торгова потужністьАнотація
У статті обґрунтовано, що, здійснюючи покупку продукту або послуги, слід виокремити фактори, які впливають на задоволення потреб клієнтів на трьох рівнях цього процесу: до здійснення покупки, під час транзакції й після неї. Задоволеність покупця однаковою мірою залежить як від атрибутів, пов’язаних із якістю продукту, так і самого процесу покупки, емоцій, які супроводжують цей процес.
Класифікація факторів, що впливають на задоволеність, може змінюватися й охоплювати різні аспекти. Вони можуть стосуватися виробника, продукту, моменту покупки, використання продукту або послуги.
Завантаження
Опубліковано
2018-06-27
Номер
Розділ
РОЗДІЛ ІІІ.ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ
Як цитувати
[1]
2018. ЧИННИКИ ВПЛИВУ НА ЗАДОВОЛЕННЯ СПОЖИВАЧІВ. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 2, 14 (Чер 2018), 71–76. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2018-02-71-76.



