Розвиток альтернативних напрямів бюджетування як способу маркетингового управління
DOI:
https://doi.org/10.29038/2411-4014-2018-01-69-74Ключові слова:
бюджетування, рухомий бюджет, бюджет знизу вгору, бюджет, заснований на майбутній діяльності, бюджет на основі нуля, бюджет на основі попиту, бюджет зверху внизАнотація
У статті розглянуто сутність бюджетування, проаналізовано проблеми його здійснення в процесі розвитку економіки. Окреслено недоліки в підходах до різних видів бюджетування, їхні позитивні сторони та частота використання. З’ясовано нові напрями розвитку бюджетування, їх ґрунтування на маркетинговому підході та формуванні й задоволенні потреб споживачів у процесі планування
Завантаження
Опубліковано
2018-04-02
Номер
Розділ
РОЗДІЛ ІІІ.ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ
Як цитувати
[1]
2018. Розвиток альтернативних напрямів бюджетування як способу маркетингового управління. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 1, 13 (Квіт 2018), 69–74. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2018-01-69-74.



