Удосконалення державно-управлінської практики засобами кар’єрного консалтингу
DOI:
https://doi.org/10.29038/2411-4014-2018-01-29-35Ключові слова:
державо-управлінська практика, кар’єра, консалтингАнотація
У статті розглянуто питання вдосконалення державно-управлінської практики засобами кар’єрного консалтингу. Визначено, що в контексті реалізації адміністративної реформи в Україні, мета якої – підвищення ефективності системи публічного управління в державі, пріоритетного значення набувають питання модернізації державної служби, складовою частиною якої є підвищення професійного рівня кадрів для роботи в органах державного управління. Визначено, що сучасна модель професійного навчання державних службовців здебільшого має інформаційний або академічний характер і меншою мірою характеризується динамічністю й практичною цілеспрямованістю щодо здобуття певних навичок, необхідних для виконання функціональних обов’язків. Доведено, що кар’єрне консультування – важливий ресурс професійного розвитку особистості державних службовців. Запропоновано для підвищення ефективності консультаційної діяльності вивчати фактори, що впливають на побудову кар’єри. Ураховуючи, що вони мають не лише особистісний, психологічний, але й ситуаційний характер, необхідно послідовно опановувати появу нових соціально-політичних та економічних умов, які виникають у суспільстві, та їх відображення у самосвідомості службовців. Без цього неможливо допомогти фахівцям сформувати усвідомлений адекватний вибір напряму професійного розвитку й на цій основі – ефективний варіант побудови професійної кар’єри. Ураховуючи отримані дані, відзначимо, що завдання кар’єрного консультування набуття службовцями навичок менеджменту, а точніше – уміння ставити й досягати цілей, виходячи із запитів відвідувачів (клієнтів державної служби). Виявлене поєднання кар’єрних орієнтацій явно потребує посилення навичок управляти своїм станом. Кар’єрне консультування може розвинути професіоналізм службовця за рахунок навчання саморегулювання й усунення реакцій тривоги.



