ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.29038/2786-4618-2024-01-153-161

Ключові слова:

соціально-етичний маркетинг, соціальний маркетинг, етичний маркетинг, соціально-відповідальний маркетинг.

Анотація

У статті визначено теоретичні аспекти соціально-етичного маркетингу. Проаналізовано трактування поняття «соціально-етичний маркетинг» закордонними та вітчизняними науковцями. Розглянуто основні переваги концепції соціально-етичного маркетингу, які реалізуються через його сучасні функції. Визначено цілі та принципи соціально-етичного маркетингу. Охарактеризовано напрями застосування соціально-етичного маркетингу. Представлено сфери економічної діяльності, у яких застосування соціально-етичного маркетингу є особливо важливим. Розглянуто переваги, позитивні і негативні наслідки застосування соціально-етичного маркетингу в системі державного управління.

Посилання

Vrublevska O., Maiovets Ye., Sakal O., Shtohryn H., Hebryn-Baidyk L. (2022). Kontseptsiia sotsialno-etychnoho marketynhu: vytoky ta suchasni zasady. [The concept of social and ethical marketing: origins and modern principles]. Finansovo-kredytna diialnist. №5. S. 373-386. [in Ukrainian].

Goncharov S.M. (2011). Social and ethical marketing: a textbook. [Social and ethical marketing]. Rivne: NUWHP, 248 s. [in Ukrainian].

Yevtushenko V.A. (2017). Sotsialno-etychnyi marketynh yak instrument vyrishennia sotsialnykh problem. Marketynh i menedzhment innovatsii. [Social and ethical marketing as a tool for solving social problems]. № 2. S. 16-23. [in Ukrainian].

Yevtushenko V.A., Tur K.S. Suchasni funktsii sotsialno-etychnoho marketynhu. [Modern functions of social and ethical marketing]. Retrieved from: https://core.ac.uk/download/pdf/46591332.pdf. [in Ukrainian].

Kataiev A.V. (2005). Sotsialno-oriientovanyi marketynh-audyt: monohrafiia. [Socially-oriented marketing audit]. Kharkiv: Oberemok V. 212 s. [in Ukrainian].

Kodeks etyky marketolohiv. Ofitsiinyi sait Amerykanskoi asotsiatsii marketolohiv. [Code of ethics for marketers]. Retrieved from: https://myama.my.site.com/s/article/AMA-Code-of-Conduct. [in Ukrainian].

Kostiuk O.S., Stepanyshyn I.I., Chytailo M.B. (2018). Sotsialno-etychnyi marketynh yak stratehiia vedennia biznesu. [Social and ethical marketing as a business strategy]. Ekonomika ta suspilstvo. № 14. S. 395–401. [in Ukrainian].

Yakovliev A.I., Larka M.I., Sudarkina S.P. ta in. (2019). Marketynh promyslovoho pidpryiemstva: navch. posib. [Marketing of an industrial enterprise]. Za red. Yakovlieva A.I., Larky M.I. Kyiv: Kondor. 504 s. [in Ukrainian].

Oberemok S.V. (2018). Sotsialno-etychnyi marketynh: teoretychni osnovy ta praktychni aspekty. Marketynh i menedzhment innovatsii. [Social and ethical marketing: theoretical foundations and practical aspects]. № 3. S. 17-25. [in Ukrainian].

Pro skhvalennia Kontseptsii realizatsii derzhavnoi polityky u sferi spryiannia rozvytku sotsialno vidpovidalnoho biznesu v Ukraini na period do 2030 roku. [On approval of the Concept for the implementation of the state policy in the field of promoting the development of socially responsible business in Ukraine for the period up to 2030]. Rozporiadzhennia KMU vid 24 sichnia 2020 r. № 66-r. Retrieved from: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/66-2020-%D1%80#Text. [in Ukrainian].

Romat Ye.V., Aldankova H.V., Berezovyk K.V. ta in. (2017). Sotsialno-etychnyi marketynh: monohrafiia. [Social and ethical marketing]. Za red. Mazaraki A. A., Romata Ye. V. Vyd. 2-he, pererob. i dopov. Kyiv: Kyiv. nats. torh.-ekon. un-t. 372 s. [in Ukrainian].

Semeniak I.V. ta in. (2005). Sotsialno-etychnyi marketynh. [Social and ethical marketing] Kharkiv: KhNU im. V.N.Karazina. 140 s. [in Ukrainian].

Tsymbaliuk K.A. (2017). Teoretychni zasady upravlinnia pidpryiemstvom z pozytsii sotsialno-etychnoho marketynhu. [Theoretical foundations of enterprise management from the perspective of social and ethical marketing]. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu. Ser. Ekonomichni nauky. Vyp. 23, chast. 2. S. 118-122. [in Ukrainian].

Kotler P. (1972). Marketing Management: Analysis, Planning, and Control Prentice-Hall. 887 p. [in English].

Завантаження

Опубліковано

2024-04-02

Номер

Розділ

Розділ V. ПІДПРИЄМНИЦТВО, ТОРГІВЛЯ ТА БІРЖОВА ДІЯЛЬНІСТЬ

Як цитувати

[1]
2024. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 1, 37 (Квіт 2024), 153–161. DOI:https://doi.org/10.29038/2786-4618-2024-01-153-161.