Базова вища освіта: оцінювання прагматизму вищих навчальних закладів на ринку освітніх послуг
DOI:
https://doi.org/10.29038/2411-4014-2017-02-52-63Ключові слова:
вища освіта, бакалаврат, вищі навчальні заклади, ринок освітніх послуг, освітній потенціал, абсо- лютний освітній прагматизм, відносний освітній прагматизм, ліцензійний набір, первинний попит, вторинний попитАнотація
Ступенева освіта зумовила наявність на ринку освітніх послуг сегменту «Бакалавр», у якому реалізується програма підготовки здобувачів базової вищої освіти. Тривалий час вищі навчальні заклади нарощували освітній потенціал у цьому сегменті. Побудовано методику визначення рівня абсолютного й відносного освітнього прагматизму в діях вищих навчальних закладів Полтавщини щодо освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів, що показує рівень реалізації закладами освітнього потенціалу. Абсолютний освітній прагматизм демонструє рівень реалізації навчальним закладом ліцензійного обсягу на підготовку бакалаврів за окремою спеціальністю. Відносний прагматизм демонструє рівень використання закладом ліцензійного обсягу відносно інших закладів, що здійснюють підготовку бакалаврів за спеціальністю.



