БАР’ЄРИ ДО ОНЛАЙН ПОКУПОК: ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВЧОЇ ПОВЕДІНКИ Е-КОМЕРЦІЇ ІНДУСТРІЇ МОДИ
DOI:
https://doi.org/10.29038/2786-4618-2023-02-102-112Ключові слова:
торгівля, споживач, онлайн-ритейлер, обмеження процесу покупок онлайн, мода.Анотація
Зростаючий розмір ринку електронної комерції в індустрії моди та швидкі зміни в поведінці споживачів в Інтернеті роблять дослідження в області поведінки споживачів в індустрії моди актуальними для маркетологів і онлайн-ритейлерів. Крім того, для електронної комерції індустрії моди важливо глибше розуміти бар’єри, які заважають клієнтам купувати онлайн, їх механізми і роль, яку вони відіграють у прийнятті рішення про покупку. Ця робота має на меті здійснити аналіз бар’єрів для онлайн-покупок в електронній комерції індустрії моди, класифікувати їх і визначити роль, яку відіграє кожен бар’єр для прийняття рішення про покупку. Дослідження ґрунтується на якісному та кількісному методах дослідження, використанні вторинних та первинних описових даних. На емпіричному та теоретичному рівнях дослідження застосовано методи абстракції, аналізу, синтезу та дедукції, опитування споживачів. Ці знання дозволяють онлайн-ритейлерам забезпечувати високоякісний досвід і обслуговування споживачів, передбачати зміни в поведінці та тенденціях, розробляти маркетингові інструменти та стратегії для подолання бар’єрів для купівлі, і, як наслідок, збільшують лояльність та продажі.
Посилання
Fashion eCommerce report 2021 (n.d.). Retrieved from https://de.statista.com/statistik/studie/id/38321/dokument/ecommerce-report-fashion/.
Ecommerce site search best practices: How to sell more to the people who want to buy now (2018). Retrieved from https://www.shopify.com/enterprise/ecommerce-site-search-best-practices.
Knix’s virtual warehouse sale hosted 35,000 shoppers in only 10 minutes (n.d.). Retrieved from https://www.shopify.com/plus/customers/knix.
Orendorff, A. (2022). 10 Trends styling 2022’s ecommerce fashion industry: Growth + data in online apparel & accessories market. Retrieved from https://commonthreadco.com/blogs/coachs-corner/fashion-ecommerce-industry-trends#fashion-ecommerce-trend-market.
Orendorff, A., & Dopson, E. (2022). The state of the ecommerce fashion industry: Statistics, trends & strategies to use in 2022. Retrieved from https://www.shopify.com/enterprise/ecommerce-fashion-industry.
Smales, Ch. (2020). An industry analysis of Fashion eCommerce in 2021. Retrieved from https://www.datafeedwatch.com/blog/fashion-industry-analysis.
Bellaïche, J., Wolfgang, M., Bremer, K., Sharp, J., Sonneveld, S., & van Heel, B. (2013). Breaking through the barriers to online growth. Retrieved from https://www.bcg.com/publications/2013/postal-parcel-sales-channel-transformation-breaking-through-the-barriers-to-online-growth.
Jain, R., Kulhar, M. (2019). Barriers to online shopping. International Journal of Business Information Systems, 30, 31-50. doi: 10.1504/IJBIS.2019.10018103.
Datsko, E. (2019). Successful factors and barriers for e-commerce business within the fashion industry (Master’s thesis, Polytechnical University of Valencia, Valencia, Spain).
Magar, A. (2017). Factors influencing online shopping behaviour of consumers. Retrieved from https://www.searchfit.com/2017/05/01/factors-influencing-online-shopping-behavior-consumers/.
Start comparing e-shoppers’ behaviour (2020). Retrieved from https://www.dpd.com/group/en/eshoppers-behaviour/.
Masoud, E. (2013). The effect of perceived risk on online shopping in Jordan. European Journal of Business and Management, 5(6), 76-87.
Dittmar, H., Long, K., & Meek, R. (2004). Buying on the internet: gender differences in on-line and conventional buying motivations. Sex Roles, 50, 423-444.
Talwar, S., Dhir, A., Kaur, P., & Mäntymäki, M. (2020). Barriers toward purchasing from online travel agencies. International Journal of Hospitality Management, 89, 1-11. doi: 10.1016/j.ijhm.2020.102593.
Talwar, S., Dhir, A., Scuotto, V., & Kaur, P. (2021). Barriers and paradoxical recommendation behaviour in online to offline (O2O) services. A convergent mixed-method study. Journal of Business Research, 131, 25-39. doi: 10.1016/j.jbusres.2021.03.049.
Rasty, F., Mirghafoori, S.H., Ardekani, S.S., & Ajdari, P. (2020). Trust barriers to online shopping: Investigating and prioritizing trust barriers in an intuitionistic fuzzy environment. International Journal of Consumer Studies, 3, 1-38. doi: 10.1111/ijcs.12629.
Fortes, N., & Rita, P. (2016). Privacy concerns and online purchasing behaviour: Towards an integrated model. European Research on Management and Business Economics, 22(3), 167-176. doi: 10.1016/j.iedeen.2016.04.002
Akram, M.S. (2018). Drivers and barriers to online shopping in a newly digitalized society. TEM Journal, 7(1), 118-127. doi: 10.18421/TEM71-14.
Bach, T.M., da Silva, W.V., Souza, A.M., Kudlawicz-Franco, C., & da Veiga, C.P. (2020). Online customer behavior: Perceptions regarding the types of risks incurred through online purchases. Palgrave Communications, 6, article number 13. doi: 10.1057/s41599-020-0389-4.
Bilovodska, O., Mykhalchyshyn, N., Komarynets, S., Seniv, L., Humeniuk, V., & Kantsir, I. (2021). Globalization impacts on the structure of Ukraine’s Economy: Innovations challenges for management in digitalization, social and economic transformations. Journal of Information Technology Management, 13, 20-34. doi: 10.22059/jitm.2021.82600.
Bilovodska, O., Starostina, A., Vovk, V., Moroz, O., & Moroz, M. (2020). Environmental packaging in trade logistics and innovative entrepreneurship based on Internet marketing online research and communications. Estudios de Economia Aplicada, 38(4), 8-16. doi: 10.25115/eea.v38i4.3993.
Calculating standard deviation step by step. (2022). Retrieved from https://www.khanacademy.org/math/statistics-probability/summarizing-quantitative-data/variance-standard-deviation-population/a/calculating-standard-deviation-step-by-step.
Doane, D.P., & Seward, L.E. (2011). Measuring skewness: A forgotten statistic? Journal of Statistics Education, 19(2), 1-18
Kiely, T. (1997). The internet: fear and shopping in cyberspace. Harvard Business Review, 75(4), 13-14.
Reile, W. (2017). Factors Influencing Online Shopping Behavior of Consumers. Retrieved from https://www.searchfit.com/2017/05/01/factors-influencing-online-shopping-behavior-consumers/.
Jisana, T.K. (2014). Consumer behaviour models: an overview. Sai Om Journal of Commerce & Management, 1, 34-43.
Popovic, A. (2020). Factors Behind Consumer Behaviour of Online Customers. Retrieved from https://www.price2spy.com/blog/consumer-behavior-of-online-customers/.
Ramya, N., Ali, M. (2016). Factors affecting consumer buying behaviour. International Journal of Applied Research, 2, 76-80.



