СИСТЕМНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНСТРУМЕНТІВ СТРАТЕГІЇ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ
DOI:
https://doi.org/10.29038/2786-4618-2021-03-90-95Ключові слова:
цифровий маркетинг, Інтернет, комунікація, просування, маркетинговий інструмент, багатоканальний маркетингАнотація
У ХХІ столітті, коли швидко розвиваються технології і є необмежений доступ до інформації, не можна заперечувати, що світ, в якому ми живемо, стрімко змінюється. Швидкі темпи розвитку науки, глобалізація, перехід до інформаційного суспільства та цифрова економіка сприяли значної трансформації суспільства. В даний час в світі відбувається створення глобального цифрового простору, тому глобалізація та діджиталізація – основні тренди сучасності, які в більшій чи меншій мірі охоплюють всі країни світу. Діджиталізація – це загальний термін для позначення цифрової трансформації суспільства та економіки. Він описує перехід від індустріальної епохи і аналогових технологій до епохи знань і творчості, яка характеризується цифровими технологіями та інноваціями в цифровому бізнесі. Звісно, маркетинг не залишився в стороні та зазнає значущих змін в останній час, внаслідок чого з'явилося таке поняття як цифровий маркетинг. Тож у даній статті встановлено, що цифровий маркетинг – це вид маркетингової діяльності, що за цифровими каналами цифровими методами дає змогу адресно взаємодіяти з цільовими сегментами ринку у віртуальному та реальному середовищах. Досліджено маркетингові інструменти в Інтернеті, розглянуто стратегію маркетингової комунікації в цифровому середовищі як складову маркетингового комплексу компанії, яка визначає стратегію комунікативного впливу компанії на суб’єктів ринку за допомогою використання цифрових інструментів впливу та активної модерації процесу в комунікаційному середовищі.



