МАРКЕТИНГ У СФЕРІ ПОСЛУГ
DOI:
https://doi.org/10.29038/2786-4618-2021-02-128-136Ключові слова:
послуга, маркетинг послуг, особливості сфери послуг, основні ключові одиниці маркетингу послуг, елементи комплексу маркетингу послуг «7Р», «7С» та «7Е»Анотація
У статі визначено важливість застосування новітніх методів та прийомів маркетингу в сфері послуг. Проаналізовано ринок послуг у світі та в Україні. Оцінено валовий внутрішній продукт у сфері послуг у світі та в Україні. Досліджено світовий ринок провідних експортерів послуг. Розглянуто застосування новітніх маркетингових підходів з використанням відповідного маркетингового інструментарію. Подано характеристика особливостей послуг. Визначено основні ключові одиниці маркетингу послуг. Досліджено елементи комплексу маркетингу послуг «7Р». Досліджено елементи «4С» комплексу маркетингу та згруповано під систему «7С» комплексу маркетингу послуг. Оцінено «4Е» комплекс маркетингу та визначено «7Е» комплекс маркетингу послуг.



