МАРКЕТИНГ У СФЕРІ ПОСЛУГ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.29038/2786-4618-2021-02-128-136

Ключові слова:

послуга, маркетинг послуг, особливості сфери послуг, основні ключові одиниці маркетингу послуг, елементи комплексу маркетингу послуг «7Р», «7С» та «7Е»

Анотація

У статі визначено важливість застосування новітніх методів та прийомів маркетингу в сфері послуг. Проаналізовано ринок послуг у світі та в Україні. Оцінено валовий внутрішній продукт у сфері послуг у світі та в Україні. Досліджено світовий ринок провідних експортерів послуг. Розглянуто застосування новітніх маркетингових підходів з використанням відповідного маркетингового інструментарію. Подано характеристика особливостей послуг. Визначено основні ключові одиниці маркетингу послуг. Досліджено елементи комплексу маркетингу послуг «7Р». Досліджено елементи «4С» комплексу маркетингу та згруповано під систему «7С» комплексу маркетингу послуг. Оцінено «4Е» комплекс маркетингу та визначено «7Е» комплекс маркетингу послуг.

Завантаження

Опубліковано

2021-06-30

Номер

Розділ

Розділ V. ПІДПРИЄМНИЦТВО, ТОРГІВЛЯ ТА БІРЖОВА ДІЯЛЬНІСТЬ

Як цитувати

[1]
2021. МАРКЕТИНГ У СФЕРІ ПОСЛУГ. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 2, 26 (Чер 2021), 128–136. DOI:https://doi.org/10.29038/2786-4618-2021-02-128-136.