КОНЦЕПЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЦІННОСТЯМИ (MBV)

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.29038/2411-4014-2020-04-30-36

Ключові слова:

управління цінностями, організаційні цінності, тренд, етика управління, концепції соціальної відповідальності (CSR), концепція управління вартістю

Анотація

У статті обґрунтовано, що управління цінностями – це концепція, що поєднує етичну, соціальну та економічну парадигму в сучасній бізнес-структурі, оскільки питання етики та соціальної відповідальності сприймаються сучасними підприємствами як джерело конкурентної переваги, визнаючи напрям діяльності, спрямований на підвищення їх ринкової вартості. Визначальна роль цінностей випливає з їх ключового впливу на поведінку в бізнес-структурі та встановлення напрямів її діяльності, адже вони виступають основним сполучним чинником усіх складових підприємства.

З метою вдосконалення концепції MBV, розглянуто її недоліки: неоднозначність понять "цінності", диференціацію працівників з точки зору їх потенційних системних проблем, поляризацію підприємств щодо вартості, втручання в професійне та приватне життя персоналу.

Завантаження

Опубліковано

2020-12-31

Як цитувати

[1]
2020. КОНЦЕПЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЦІННОСТЯМИ (MBV). Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 4, 24 (Груд 2020), 30–36. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2020-04-30-36.