КОНЦЕПЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЦІННОСТЯМИ (MBV)
DOI:
https://doi.org/10.29038/2411-4014-2020-04-30-36Ключові слова:
управління цінностями, організаційні цінності, тренд, етика управління, концепції соціальної відповідальності (CSR), концепція управління вартістюАнотація
У статті обґрунтовано, що управління цінностями – це концепція, що поєднує етичну, соціальну та економічну парадигму в сучасній бізнес-структурі, оскільки питання етики та соціальної відповідальності сприймаються сучасними підприємствами як джерело конкурентної переваги, визнаючи напрям діяльності, спрямований на підвищення їх ринкової вартості. Визначальна роль цінностей випливає з їх ключового впливу на поведінку в бізнес-структурі та встановлення напрямів її діяльності, адже вони виступають основним сполучним чинником усіх складових підприємства.
З метою вдосконалення концепції MBV, розглянуто її недоліки: неоднозначність понять "цінності", диференціацію працівників з точки зору їх потенційних системних проблем, поляризацію підприємств щодо вартості, втручання в професійне та приватне життя персоналу.



