МАРКЕТИНГОВА КОНЦЕПЦІЇЯ УПРАВЛІННЯ СТРАТЕГІЧНИМ ПЛАНУВАННЯМ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.29038/2411-4014-2020-03-84-91

Ключові слова:

концепція, маркетинг, управління, підприємство, стратегічне планування, діяльність підприємства.

Анотація

В статті розглянуто основні проблемні питання формування маркетингової концепції управління стратегічним плануванням діяльності підприємства. Визначено, що стратегічне планування на підприємстві визначається як організований процес ухвалення стратегічних рішень, основним змістом  якого є зіставлення власного потенціалу з можливостями та загрозами зовнішнього середовища на основі аналізу інформації та визначення його маркетингової орієнтації. Досліджено, що маркетингова орієнтація в стратегічному плануванні діяльності підприємства реалізується на основі запропонованої  маркетингової концепції, яка полягає в адаптації та використанні апробованих методів (інструментів) маркетингу для цілей становлення й проведення процесу стратегічного планування на вітчизняних підприємствах. Крім того, у статті сформовано структуру маркетингової концепції управління стратегічним плануванням діяльності підприємства та запропоновано концептуальну схему управління стратегічним плануванням діяльності підприємства, що дозволяє спрямувати процес дослідження при ухваленні рішень у сторону максимальної відповідності вимогам динамічного зовнішнього середовища. Поряд із дослідженням складових маркетингової концепції управління стратегічним плануванням діяльності підприємства нами сформовано комплекс ознак визначення стратегічного рівня підприємства, що засновані на попередній оцінці готовності менеджменту підприємства до роботи в умовах стратегічного планування. Враховуючи вищезазначені особливості поняття ознак стратегічного рівня підприємства, нами у статті визначено 8 просторів, у межах яких може бути проведено стратегічне планування діяльності підприємства на основі маркетингової концепції. У статті також обґрунтовано методичний підхід до налаштування  маркетингової інформаційної системи для вирішення аналітичних завдань стратегічного планування через формування та реалізацію маркетингової концепції. Тим самим істотно розширені можливості використання аналітичної функції маркетингу, що підвищує якість процесу стратегічного планування та допомагає інформаційно-аналітичному забезпеченню процесу управління стратегічним плануванням на основі концепції маркетингу реалізуватись у ефективній моделі побудови маркетингової інформаційної системи підприємства.

Завантаження

Опубліковано

2020-09-29

Як цитувати

[1]
2020. МАРКЕТИНГОВА КОНЦЕПЦІЇЯ УПРАВЛІННЯ СТРАТЕГІЧНИМ ПЛАНУВАННЯМ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 3, 23 (Вер 2020), 84–91. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2020-03-84-91.