ОПТИМІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗАСАДАХ АНАЛІЗУ ІНВЕСТИЦІЙ У ЙОГО МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.29038/2411-4014-2019-02-101-108

Ключові слова:

управління, фінанси, маркетинг, підприємство, фінансовий менеджмент, аналіз інвестицій, маркетингова діяльність.

Анотація

У статті розглянуто основні питання формування та оптимізації системи фінансового менеджменту підприємства на засадах аналізу інвестицій у його маркетингову діяльність. Проаналізовано теоретичні підходи до фінансового менеджменту підприємства та його взаємозалежності від складових аналізу інвестицій і маркетингової діяльності. Досліджено головні  показники ефективностi аналiзу iнвестицiй у маркетингову дiяльнiсть підприємства серед яких виділено iндекс задоволеностi фiнансового менеджменту, що характеризується  сукупнiстю показникiв у виглядi оптимізованої системи їх взаємодії й включатиме у себе комплекснi, якiснi та кiлькiснi оцiнки його задоволеностi і ґрунтується на регулярному стратегiчному й порiвняльному аналiзi даних iнвестицiй у маркетингову дiяльнiсть пiдприємства. Крім того, проведено оптимізацію системи фінансового менеджменту підприємства на засадах аналізу інвестицій у його маркетингову діяльність у вигляді схеми, що складається із трьох рівнів взаємодії. Перший рiвень оптимiзованої системи охоплює вимiрювання рентабельностi маркетингових інвестицій, як головного елементу досягнення мети діяльності пiдприємства, через максимiзацiю його прибутку із одночасним дотриманням фінансової стійкості підприємства. Показники другого рівня є елементами рівняння аналізу інвестицій у маркетингову діяльність та ґрунтуються на трьох показниках другого рiвня: максимізації кількості клієнтів, максимізації вартості підприємства та рівні маркетингових витрат. Третiй рiвень охоплює - інші показники, що показують ефективність заходів перед здійсненням продажу і допомагають реалізувати комплексну систему фінансового менеджменту та надають цiнну інформацію, що необхiдна для модифiкацiї стратегії й сигналiзує, що у даній маркетинговiй програмi є вирiшальним для успiху фінансового менеджменту підприємства та допоможе краще орiєнтуватися на ринку iнвестицiйних пропозицiй, приймати бiльш зваженi адмiнiстративно-управлiнськi рішення і є головним критерiєм при оцiнцi порiвнювань очiкувань від інвестицій з реальними ризиками діяльності підприємства.

Завантаження

Опубліковано

2019-06-04

Як цитувати

[1]
2019. ОПТИМІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗАСАДАХ АНАЛІЗУ ІНВЕСТИЦІЙ У ЙОГО МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 2, 18 (Чер 2019), 101–108. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2019-02-101-108.