МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНТЕГРАЦІЯ ЛОГІСТИЧНОГО СЕРВІСУ ПІДПРИЄМСТВ У СФЕРІ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЕНЕРГЕТИЧНИХ ПОТОКІВ
DOI:
https://doi.org/10.29038/2411-4014-2019-02-57-65Ключові слова:
маркетингові комунікації, логістичний сервіс, взаємодія, підприємства, енергетичні потоки.Анотація
У сучасних умовах економіки знань важливим є забезпечення логістичного сервісу на розвиненому рівні. Організація логістичного сервісу дозволить збільшити ринкову вартість підприємства, а також його товарів і послуг. Метою наукового дослідження є удосконалення теоретичних, методологічних, наукових і практичних складових, що стосуються маркетингових комунікацій і інтеграції логістичного сервісу підприємств у сфері збереження енергетичних потоків. У статті обґрунтована взаємодія маркетингових комунікаційних і логістичних складових ефективного збереження енергетичних потоків підприємств. Проведено проектний SWOT-аналіз системи типової торгівельної галереї в Польщі і Україні в просторі якої розміщені магазини, офіси, супермаркети.
У статті описано застосування альтернативних джерел енергії в контексті розвитку відповідних логістичних інтеграційних систем. Сьогодні тенденція до заощадження ресурсів, логістичного забезпечення дистрибуції і споживання енергетичних потоків відображає економічну успішність організації виробництва і є домінуючою інтеграційною складовою господарської політики в країнах ЄС, США, Канади, Японії і Китаю. Універсалізація споживання потребує відповідної уніфікації комплексу маркетингових комунікацій і інтеграції логістичного сервісу у сфері збереження енергетичних потоків, які мають бути інтегровані в глобальний простір ринкових процесів маркетингу бізнес-взаємодії. Застосування альтернативних джерел енергії в інноваційних технологіях потребує розвитку відповідних логістичних інтеграційних систем, в яких повинна враховуватися ефективна організація логістики рециклінгу.
На основі проведеного дослідження ураховано взаємодію маркетингових комунікаційних і логістичних складових ефективного заощадження енергетичних потоків підприємств. Варто проводити аналіз розвитку торгової інфраструктури в контексті створення інноваційних маркетингових систем, особливо в містах України і Польщі. Поінформованість споживачів про особливості використання продукції, що заощаджує енергію, потрібно здійснювати на основі розробки відповідних стратегій маркетингового менеджменту, щодо діяльності генеруючих і розподіляючих енергію фірм.



