Документування як методичний інструментарій у бухгалтерському обліку: перспективи впровадження електронного документообігу
DOI:
https://doi.org/10.29038/2411-4014-2018-04-148-154Ключові слова:
бухгалтерський облік, методичний прийом, документ, електронний документ, електронний документообіг, електронний цифровий підпис, первинний облікАнотація
У статті акцентовано на інформаційному забезпеченні системи бухгалтерського обліку на етапі документування та наступної обробки первинних облікових даних. Первинний облік, будучи початковим етапом облікового процесу, формує оперативну інформацію для системи управління господарюючого суб’єкта. Ефективна організація первинного обліку пов’язана передусім з ефективною організацією документообігу. Зважаючи на важливість, документообіг виділяється окремою сферою діяльності підприємства, предметною областю якої є швидкість руху документів. Оптимізація їх руху суттєво підвищує ефективність бізнес-процесів, оскільки простежено пряму залежність між ефективністю збереження інформації, можливістю й швидкістю пошуку в базі потрібних даних, сучасним забезпеченням користувачів системи оперативними даними.
Перевагою електронного документообігу є і те, що офіси позбавляються від великого об’єму паперових документів, а отже і проблем, пов’язаних з їх використанням (втрата документів, складності внесення змін, розподіленого доступу).Електронний документ, який складено відповідно до вимог чинного законодавства та містить усі необхідні реквізити, має таку ж юридичну силу, як і документ, складений у паперовому вигляді.Електронний документообіг – це єдиний механізм із роботи з документами, представленими в електронному вигляді, що реалізовує концепцію «безпаперового діловодства».Ключові слова: бухгалтерський облік, методичний прийом, док



