Особливості використання стратегічного маркетингу вищими навчальними закладами

Автор(и)

  • Alla Lialiuk , , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

DOI:

https://doi.org/10.29038/2411-4014-2018-04-70-78

Ключові слова:

стратегічне управління, маркетингова стратегія, маркетингове стратегічне планування, вищий навчальний заклад, позиціювання ринку освітньої послуги.

Анотація

Мета статті – дослідити особливості стратегічного управління вищими навчальними закладами та запропонувати власне бачення застосування стратегічного маркетингу в ньому. Мeтодологічною оcновою доcліджeння cтали наукові праці вчeних зі стратегічного менеджменту й маркетингу. Запропоновані підходи можуть бути враховані ВНЗ під час установлення стратегічних цілей та формування маркетингової стратегії. У статті проаналізовано місце маркетингової стратегії в структурі загального планування діяльності ВНЗ, визначено її основні різновиди; на основі попереднього дослідження сформовано процес маркетингового стратегічного планування ВНЗ; наголошено на необхідності застосування маркетингової поточної сегментації ринку освітніх послуг і позиціювання. Зроблено висновок, що підвищення якості освітніх послуг досягається за умов оптимізації управління, упровадження маркетингового стратегічного управління.

Завантаження

Опубліковано

2018-12-13

Як цитувати

[1]
2018. Особливості використання стратегічного маркетингу вищими навчальними закладами. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 4, 16 (Груд 2018), 70–78. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2018-04-70-78.