Формування економічної культури суб’єктів господарювання
DOI:
https://doi.org/10.29038/2411-4014-2018-04-49-55Ключові слова:
економічна культура, людиноорієнтований характер, підприємницька діяльність, підприємництво.Анотація
У статті наведено думки щодо фундаментальних основ підприємництва. Увагу зосереджено на «людино-орієнтованому» характері господарської діяльності, адже саме «людина», а не «прибуток» (тобто гроші) є центром життя суспільства, а отже, і його економічної складової в тому числі. Проведено сутнісний аналіз поняття «економічної культури», її особливостей та проблем формування в Україні. Досліджено етимологічний складник терміна «культура» і проведено ретроспективний аналіз цього поняття. Обґрунтовано зв’язок між психофізичними й ментальними особливостями особистості та економічною культурою населення. Наведено приклади застосування економічної культури з «людиноорієнтованим» характером для учасників ринкових відносин в Україні із застосуванням TRID підходу



