ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МОБІЛЬНОЇ РЕКЛАМИ
DOI:
https://doi.org/10.29038/2411-4014-2018-03-52-58Ключові слова:
мобільний маркетинг, мобільна реклама, інструменти мобільної реклами, геолокації.Анотація
У статті досліджено особливості мобільної реклами, яка трансформується під впливом розвитку ІТ-технологій. Виокремлено її переваги та недоліки. Обґрунтовано, що нова генерація, з огляду на розмір ринку, який вона створює, та її здатність швидко адаптуватися до інновацій, дуже приваблива для багатьох виробників і продавців споживчих товарів та послуг. Успіх підприємств на ринку мобільної реклами залежить від знань особливостей і розуміння поведінки тих, хто до неї належить. Доведено, що ефективність мобільної реклами визначається потребами її адресатів, для ідентифікації яких слід використовувати маркетингові системи автоматизації.



