ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МОБІЛЬНОЇ РЕКЛАМИ

Автор(и)

  • Lubov Lipych Lesya Ukrainka Eastern European National University , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

DOI:

https://doi.org/10.29038/2411-4014-2018-03-52-58

Ключові слова:

мобільний маркетинг, мобільна реклама, інструменти мобільної реклами, геолокації.

Анотація

У статті досліджено особливості мобільної реклами, яка трансформується під впливом розвитку ІТ-технологій. Виокремлено її переваги та недоліки. Обґрунтовано, що нова генерація, з огляду на розмір ринку, який вона створює, та її здатність швидко адаптуватися до інновацій, дуже приваблива для багатьох виробників і продавців споживчих товарів та послуг. Успіх підприємств на ринку мобільної реклами залежить від знань особливостей і розуміння поведінки тих, хто до неї належить. Доведено, що ефективність мобільної реклами визначається потребами її адресатів, для ідентифікації яких слід використовувати маркетингові системи автоматизації.

Завантаження

Опубліковано

2018-09-30

Як цитувати

[1]
2018. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МОБІЛЬНОЇ РЕКЛАМИ. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 3, 15 (Вер 2018), 52–58. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2018-03-52-58.