СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПРОБЛЕМИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.29038/2411-4014-2018-03-45-51Ключові слова:
бізнес-планування; стан розвитку бізнес-планування, стандарти бізнес-планування, консалтинг у сфері бізнес-планування, проблеми бізнес-плануванняАнотація
Мета й завдання статті полягають у висвітленні результатів проведеного анкетного дослідження «Стан та проблеми бізнес-планування в Україні» та визначенні на цій основі ключових проблем, пріоритетних способів та засобів їх розв’язання, необхідних науково-методичних розробок і педагогічних удосконалень.
Анкетне опитування проводилося розсиланням через соціальні мережі (Facebook) пропозиції взяти участь в анкетуванні з гіперпосиланням на Google Docs Form. Структурно розроблена анкета складалася з 4-х частин: 1) уявлення респондентів щодо цілей, призначення та доцільності складання бізнес-планів у сучасних умовах господарювання; 2) самооцінка знань, навичок і компетенцій у сфері бізнес-планування, ідентифікація методичного та програмного забезпечення, яке використовується респондентами в процесі бізнес-планування та визначення головних труднощів, із якими вони зіткнулися; 3) оцінка поточного стану й умов розвитку консалтингового бізнесу в сфері бізнес-планування; 4) узагальнювальна оцінка респондентами стану розвитку бізнес-планування; визначення найбільш гострих проблем і перспектив щодо його розвитку.
Викладені отримані результати дослідження за визначеними структурними частинами та основними питаннями анкетного опитування. За результатами анкетування розроблено низку конкретних пропозицій, які стосуються напрямів подальшої роботи щодо покращення підготовки розробників і підвищення якості підготовки бізнес-планів, удосконалення науково-методичного забезпечення викладання дисципліни «Бізнес-планування» у ВНЗ України.



