ЯПОНСЬКА МОДЕЛЬ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКИМИ СТРУКТУРАМИ

Автор(и)

  • Oksana Polinkevych Lesya Ukrainka Eastern European National University , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
  • Viktor Leshchuk Lutsk branch of Ternopil National University of Economics , Луцька філія Тернопільського національного економічного університету

DOI:

https://doi.org/10.29038/2411-4014-2018-02-83-88

Ключові слова:

модель, корпорація, підприємницькі структури, корпоративне управління, філософія, Toyota

Анотація

Розглянуто сутність японської моделі корпоративного управління підприємницькими структурами . Визначено ознаки, учасників корпоративного управління в Японії. Зазначено, що корпоративна японська філософія управління ґрунтується на основному принципі, який покладено в основу Toyota, що передбачає те, що діяльність повинна приносити користь суспільству завдяки виробництву продуктів і послуг високої якості. У практичній діяльності цей принцип сформовує цінності, переконання й методи праці, як досягти конкурентних переваг. Сукупність цих методів праці та цінностей і складає філософію управління Toyota. Діяльність корпорацій ґрунтується на дотриманні 14 принципів управління.

Завантаження

Опубліковано

2018-06-27

Як цитувати

[1]
2018. ЯПОНСЬКА МОДЕЛЬ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКИМИ СТРУКТУРАМИ. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 2, 14 (Чер 2018), 83–88. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2018-02-83-88.