МАРКЕТИНГ ПРОДУКЦІЇ БЕЗВІДХОДНОГО АГРОПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА

Автор(и)

  • Andrii Andreichenko Одеський національний університет імені І. І. Мечникова image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.29038/2411-4014-2018-02-76-82

Ключові слова:

АПК, відходи АПК, безвідходне виробництво, продукція безвідходного агропромислового виробництва, маркетинг

Анотація

У статті досліджено особливості маркетингу продукції безвідходного агропромислового виробництва, до яких належать продукти харчування, корми та кормові добавки, органічні добрива, альтернативні джерела енергії, продукція технічного призначення. Установлено, що маркетинг – це засіб реалізації стратегії суб’єктів безвідходного агропромислового виробництва, що дає змогу адаптуватися до динамічних змін зовнішнього середовища, забезпечити конкурентні переваги в економічному просторі, задовольняти конкретні потреби й запити споживачів, формувати позитивне ставлення до агропромислової продукції безвідходного виробництва і її виробників. Досліджено основні напрями маркетингової діяльності у сфері безвідходного агропромислового виробництва, що забезпечить досягнення економічного, соціального та екологічного ефекту

Завантаження

Опубліковано

2018-06-27

Як цитувати

[1]
2018. МАРКЕТИНГ ПРОДУКЦІЇ БЕЗВІДХОДНОГО АГРОПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 2, 14 (Чер 2018), 76–82. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2018-02-76-82.