Маркетинг прикордонних сільських територій України як чинник їх розвитку та стимулювання конвергенції в спільному транскордонному просторі з ЄС

Автор(и)

  • Katazhyna Kutsab-Bonk State Higher Technical-Economic School named after. at. Bronislava Markevich in Yaroslavl , , , Державна вища техніко-економічна школа ім. о. Броніслава Маркевича в Ярославі
  • Iryna Kravtsiv Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені Степана Гжицького image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.29038/2411-4014-2016-03-75-84

Ключові слова:

маркетинг сільських територій, прикордонний регіон, транскордонне співробітництво, транскордонна конвергенція, європейська інтеграція

Анотація

Окреслено основні проблеми розвитку прикордонних сільських територій України на сучасному етапі європейської інтеграції. Обґрунтовано наявність взаємозв’язку між рівнем розвитку прикордонних сільських територій України та характером конвергенції в спільному транскордонному просторі з ЄС. Виявлено важливу роль маркетингу в процесі розвитку прикордонних сільських територій України та стимулюванні транскордонної конвергенції з ЄС. Сформульовано пропозиції для органів державної влади й місцевого самоврядування щодо пріоритетних напрямів використання маркетингових засобів управління з метою розвитку прикордонних сільських територій України та активізації конвергентних процесів у спільному транскордонному просторі з ЄС.

Завантаження

Опубліковано

2016-11-01

Номер

Розділ

РОЗДІЛ ІV. РЕГІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА ТА ЕКОНОМІКА ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ

Як цитувати

[1]
2016. Маркетинг прикордонних сільських територій України як чинник їх розвитку та стимулювання конвергенції в спільному транскордонному просторі з ЄС. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 3, 7 (Лис 2016), 75–84. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2016-03-75-84.