Стратегія розвитку підприємства та детермінанти, що її визначають

Автор(и)

  • Lubov Lipych Lesya Ukrainka Eastern European National University , , , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
  • Oleksandr Tovsteniuk Lesya Ukrainka Eastern European National University , , , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
  • Oksana Kchilycha Lesya Ukrainka Eastern European National University , , , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
  • Myroslava Kushnir Lesya Ukrainka Eastern European National University , , , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

DOI:

https://doi.org/10.29038/2411-4014-2016-03-27-32

Ключові слова:

збалансована система показників (BSC), Skandia Навігатор, загальний індекс повернення (total sharebolder return, TSR), середньозважена вартість капіталу (weighted averaged cost of capital, WACC), вільні грошові потоки (free cash flow, FCF), економічна додана вартість (economic value added, EVA), додана ринкова вартість (market value added, МVA), повернення грошових коштів на інвестиції (cash flow on ROI, CFROI)

Анотація

У статті розглянуто показники, що характеризують результати реалізації стратегії розвитку підприємства. Акцентовано увагу на тому, що досягти визначених результатів можна лише за умови об’єднання зусиль із боку як власників, так і працівників підприємства, що забезпечує стратегія оплати праці. Ураховуючи завдання, визначені стратегією розвитку, підприємству потрібно розробити систему детермінант, яка перетворює стратегічні цілі в оперативні дії працівників, тобто дає змогу реалізувати обрану стратегію.

Завантаження

Опубліковано

2016-11-01

Як цитувати

[1]
2016. Стратегія розвитку підприємства та детермінанти, що її визначають. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 3, 7 (Лис 2016), 27–32. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2016-03-27-32.