Сучасні підходи до покращення інвестиційної привабливості регіону
DOI:
https://doi.org/10.29038/2411-4014-2016-02-90-94Ключові слова:
інвестиційний клімат, інвестиційна привабливість, кластеризація, конкурент-менеджмент, територіальний маркетинг, брендинг територіїАнотація
У статті здійснено аналіз інвестиційного клімату та інвестиційної динаміки регіонів. Виявлено головні пробле-ми, які стримують інвестування в економіку регіону. Визначено сучасні підходи та форми посилення інвестиційної привабливості регіону. Запропоновані інноваційні форми посилення інвестиційної діяльності в регіоні. Виявлено, що Україна має потребу вироблення й реалізації сучасних заходів щодо активізації інвестиційної діяльності регіону. Запропоновано для практичного підвищення рівня інноваційної активності та інвестиційної привабливості регіону такі форми активізації інвестиційної діяльності регіону, як кластеризація; конкурент-менеджмент; територіальний маркетинг; брендинг території.



