Прогнозування попиту на ринку освітніх послуг в Україні (на прикладі обсягів вступу у ВНЗ України)

Автор(и)

  • Olha Hrynkevych Львівський національний університет імені Івана Франка image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.29038/2411-4014-2016-01-83-89

Ключові слова:

вища освіта, ринок освітніх послуг, попит, прогнозування, паралельні ряди, кореляційно-регресійний аналіз, точкова та інтервальна оцінка прогнозу

Анотація

Обґрунтовано головні параметри кількісної оцінки потенційного та реалізованого попиту на послуги вищої освіти. На основі аналізу паралельних часових рядів і їх кореляції побудовано регресійну модель залежності обсягів вступу у ВНЗ України від динаміки показника народжуваності. За допомогою регресійної моделі визначено точкові та інтервальні прогнозні оцінки вступу у ВНЗ на період до 2024 р.

Завантаження

Опубліковано

2016-07-02

Як цитувати

[1]
2016. Прогнозування попиту на ринку освітніх послуг в Україні (на прикладі обсягів вступу у ВНЗ України). Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 2, 6 (Лип 2016), 83–89. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2016-01-83-89.