Корпоративна культура як інструмент ефективного менеджменту підприємства в підвищенні його конкурентоспроможності

Автор(и)

  • Oksana Apostolyuk Ternopil National Economic University , , , Тернопільський національний економічний університет

DOI:

https://doi.org/10.29038/2411-4014-2016-02-68-73

Ключові слова:

корпоративна культура, корпоративне управління, конкурентоспроможність, конкурентна перевага, стратегічний інструмент, менеджмент, імідж

Анотація

У статті розглянуто концептуальні засади корпоративної культури, узагальнено погляди різних науковців щодо її суті, визначено її роль і місце в системі менеджменту організацій, ринкових відносин та підвищення конкурентоспроможності. Досліджено та узагальнено значення корпоративної культури як інструменту ефективного управління підприємством, її вплив на підвищення конкурентоспроможності й формування позитивного іміджу організацій. Розкрито механізм її формування, структуру, види та функції. Виявлено й обґрунтовано вплив національного менталітету на розвиток корпоративної культури, проаналізовано її ефективність. Означено проблеми та перешкоди на шляху впровадження корпоративних цінностей та наголошено на потребі їх широкого впровадження.

Завантаження

Опубліковано

2016-07-02

Як цитувати

[1]
2016. Корпоративна культура як інструмент ефективного менеджменту підприємства в підвищенні його конкурентоспроможності. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 2, 6 (Лип 2016), 68–73. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2016-02-68-73.