Корпоративна культура як інструмент ефективного менеджменту підприємства в підвищенні його конкурентоспроможності
DOI:
https://doi.org/10.29038/2411-4014-2016-02-68-73Ключові слова:
корпоративна культура, корпоративне управління, конкурентоспроможність, конкурентна перевага, стратегічний інструмент, менеджмент, іміджАнотація
У статті розглянуто концептуальні засади корпоративної культури, узагальнено погляди різних науковців щодо її суті, визначено її роль і місце в системі менеджменту організацій, ринкових відносин та підвищення конкурентоспроможності. Досліджено та узагальнено значення корпоративної культури як інструменту ефективного управління підприємством, її вплив на підвищення конкурентоспроможності й формування позитивного іміджу організацій. Розкрито механізм її формування, структуру, види та функції. Виявлено й обґрунтовано вплив національного менталітету на розвиток корпоративної культури, проаналізовано її ефективність. Означено проблеми та перешкоди на шляху впровадження корпоративних цінностей та наголошено на потребі їх широкого впровадження.



