Маркетингове оцінювання кадрового потенціалу підприємства
DOI:
https://doi.org/10.29038/2411-4014-2016-02-42-46Ключові слова:
кадровий потенціал, маркетинг, маркетингове оцінювання, маркетинг персоналуАнотація
У статті розглянуто проблемні питання щодо застосування маркетингового оцінювання при формуванні та використанні кадрового потенціалу підприємства. Сформульовано теоретичні основи щодо визначення й трактування кадрового потенціалу підприємства. Визначено напрями та методи здійснення маркетингового оцінювання кадрового потенціалу.
Завантаження
Опубліковано
2016-07-02
Номер
Розділ
РОЗДІЛ ІІІ.ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ
Як цитувати
[1]
2016. Маркетингове оцінювання кадрового потенціалу підприємства. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 2, 6 (Лип 2016), 42–46. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2016-02-42-46.



