Маркетингове оцінювання кадрового потенціалу підприємства

Автор(и)

  • Tamara Lien Хмельницький національний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.29038/2411-4014-2016-02-42-46

Ключові слова:

кадровий потенціал, маркетинг, маркетингове оцінювання, маркетинг персоналу

Анотація

У статті розглянуто проблемні питання щодо застосування маркетингового оцінювання при формуванні та використанні кадрового потенціалу підприємства. Сформульовано теоретичні основи щодо визначення й трактування кадрового потенціалу підприємства. Визначено напрями та методи здійснення маркетингового оцінювання кадрового потенціалу.

Завантаження

Опубліковано

2016-07-02

Як цитувати

[1]
2016. Маркетингове оцінювання кадрового потенціалу підприємства. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 2, 6 (Лип 2016), 42–46. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2016-02-42-46.