Застосування концепції громадської корисності в розміщенні АЗС: геомаркетинговий підхід

Автор(и)

  • Kovalchuk Svitlana Хмельницький національний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.29038/2411-4014-2016-02-36-41

Ключові слова:

геомаркетинг, геомаркетинговий аналіз, громадська корисність, маркетинг територій, геомаркетинговий підхід, геоінформаційні системи

Анотація

У статті розглянуто проблеми обґрунтування розміщення автозаправних станцій за допомогою концепції громадської корисності засобами геомаркетингового аналізу. Сформульовано теоретичні основи щодо визначення й трактування маркетингу територій. Розкрито геомаркетинговийй аспект застосування концепції громадської корисності в розміщенні автозаправних станцій.

Завантаження

Опубліковано

2018-06-17

Як цитувати

[1]
2018. Застосування концепції громадської корисності в розміщенні АЗС: геомаркетинговий підхід. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 2, 6 (Чер 2018), 36–41. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2016-02-36-41.