Методичні підходи в обліковому відображенні торговельних знижок

Автор(и)

  • Miroslavа Kulynych Lesya Ukrainka Eastern European National University , , , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

DOI:

https://doi.org/10.29038/2411-4014-2016-01-114-120

Ключові слова:

торговельна знижка, товар, покупці, ціна, дохід

Анотація

У статті розглянуто економічну сутність знижок як частини маркетингової політики ціноутворення, визначено основну мету надання знижок. Здійснено аналіз й оцінку методичних підходів торговельних знижок, виходячи з природи їх виникнення. Обґрунтовано необхідність упровадження аналітичних рахунків доходів, які деталізують операції реалізації товарів із наданням знижок.
Досліджено способи удосконалення обліку знижок на підприємствах торгівлі та запропоновано для конкретизації бухгалтерської інформації відкриття субрахунків за видами діяльності підприємства.

Завантаження

Опубліковано

2016-04-03

Номер

Розділ

БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК, АНАЛІЗ, СТАТИСТИКА ТА МАТЕМАТ. МЕТОДИ Й ІНФОРМ. ТЕХНОЛОГІЇ

Як цитувати

[1]
2016. Методичні підходи в обліковому відображенні торговельних знижок. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 1, 5 (Квіт 2016), 114–120. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2016-01-114-120.