Формування концепції виміру вітчизняних брендів на відповідність моделі 4-D

Автор(и)

  • Alla Lyalyuk Lesya Ukrainka Eastern European National University , , , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

DOI:

https://doi.org/10.29038/2411-4014-2016-01-52-56

Ключові слова:

бренд, торгова марка, функціональний, духовний і ментальний виміри

Анотація

Розглянуто модель 4-D (модель 4-мірного брендигну), яка включає чотири виміри: функціональний, со-ціальний, духовний і ментальний. Проаналізовані результати дослідження на відповідність концепції моделі 4-D досвіду взаємодії українських споживачів деякими вітчизняними брендами. Описано виміри, які переважають у досліджуваних вітчизняних торгових марках.

Завантаження

Опубліковано

2016-04-03

Як цитувати

[1]
2016. Формування концепції виміру вітчизняних брендів на відповідність моделі 4-D. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 1, 5 (Квіт 2016), 52–56. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2016-01-52-56.