Формування концепції виміру вітчизняних брендів на відповідність моделі 4-D
DOI:
https://doi.org/10.29038/2411-4014-2016-01-52-56Ключові слова:
бренд, торгова марка, функціональний, духовний і ментальний виміриАнотація
Розглянуто модель 4-D (модель 4-мірного брендигну), яка включає чотири виміри: функціональний, со-ціальний, духовний і ментальний. Проаналізовані результати дослідження на відповідність концепції моделі 4-D досвіду взаємодії українських споживачів деякими вітчизняними брендами. Описано виміри, які переважають у досліджуваних вітчизняних торгових марках.
Завантаження
Опубліковано
2016-04-03
Номер
Розділ
РОЗДІЛ ІІІ.ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ
Як цитувати
[1]
2016. Формування концепції виміру вітчизняних брендів на відповідність моделі 4-D. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 1, 5 (Квіт 2016), 52–56. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2016-01-52-56.



