Засади формування креативного лідера як менеджера нового покоління

Автор(и)

  • Katerina Biletska Lesya Ukrainka Eastern European National University , , , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

DOI:

https://doi.org/10.29038/2411-4014-2015-04-58-64

Ключові слова:

лідер, креативність, креативний лідер, потенціал менеджера креативного типу

Анотація

У статті розглянуто основні економічні категорії й характеристики розвитку креативності в лідера на під-приємстві; подано структуру потенціалу менеджера креативного типу; сформовано концепцію потенціалу креатив-ного менеджера, параметри оцінки потенціалу креативного менеджера; розкрито фактори успішного формування креативного лідера.

Завантаження

Опубліковано

2015-12-28

Як цитувати

[1]
2015. Засади формування креативного лідера як менеджера нового покоління. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 4, 4 (Груд 2015), 58–64. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2015-04-58-64.