Засади формування креативного лідера як менеджера нового покоління
DOI:
https://doi.org/10.29038/2411-4014-2015-04-58-64Ключові слова:
лідер, креативність, креативний лідер, потенціал менеджера креативного типуАнотація
У статті розглянуто основні економічні категорії й характеристики розвитку креативності в лідера на під-приємстві; подано структуру потенціалу менеджера креативного типу; сформовано концепцію потенціалу креатив-ного менеджера, параметри оцінки потенціалу креативного менеджера; розкрито фактори успішного формування креативного лідера.
Завантаження
Опубліковано
2015-12-28
Номер
Розділ
РОЗДІЛ ІІІ.ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ
Як цитувати
[1]
2015. Засади формування креативного лідера як менеджера нового покоління. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 4, 4 (Груд 2015), 58–64. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2015-04-58-64.



