Дослідження впливу інтегрованих маркетингових комунікацій на покупця в роздрібній торговій мережі

Автор(и)

  • Alla Lialiuk Lesya Ukrainka Eastern European National University , , , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
  • Ivanna Koniukh Lesya Ukrainka Eastern European National University , , , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

DOI:

https://doi.org/10.29038/2411-4014-2016-04-54-59

Ключові слова:

інтегровані маркетингові комунікації, роздрібна торговельна мережа, показник RМІ, ефективність ІМК.

Анотація

Узагальнено наукові підходи до специфіки функціонування системи інтегрованих маркетингових комунікацій у місцях продажу; описано п’ять основних способів впливу на покупців у роздрібній торговельній мережі; відзначено, що важливим моментом у рекламній кампанії є збір інформації про ринок, поведінку конкурентів, урахування аспектів сезонності й найближчих свят. Також потрібно аналізувати не лише внутрішню інформацію про діяльність підприємства, а й зовнішні чинники впливу на його роботу. Для дослідження впливу інтегрованих маркетингових комунікацій на покупця наведено результати дослідження використання інтегрованих маркетингових комунікацій у роздрібній торговельній мережі взуття «Чобіток». Комплексом просування для компанії слугували засоби масового впливу: реклама й стимулювання збуту, прямий маркетинг (смс-розсилка), рубрична та престижна реклама. Використовуючи показник RМI, зроблено висновок про ефективність ІМК у торговій мережі взуття «Чобіток». Запропоновано напрями вдосконалення ІМК, які повинні насамперед ґрунтуватися на виробленні власної стратегії просування товару, орієнтованої на власний сегмент споживачів.

Завантаження

Опубліковано

2016-11-28

Як цитувати

[1]
2016. Дослідження впливу інтегрованих маркетингових комунікацій на покупця в роздрібній торговій мережі. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 4, 8 (Лис 2016), 54–59. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2016-04-54-59.