Дослідження впливу інтегрованих маркетингових комунікацій на покупця в роздрібній торговій мережі
DOI:
https://doi.org/10.29038/2411-4014-2016-04-54-59Ключові слова:
інтегровані маркетингові комунікації, роздрібна торговельна мережа, показник RМІ, ефективність ІМК.Анотація
Узагальнено наукові підходи до специфіки функціонування системи інтегрованих маркетингових комунікацій у місцях продажу; описано п’ять основних способів впливу на покупців у роздрібній торговельній мережі; відзначено, що важливим моментом у рекламній кампанії є збір інформації про ринок, поведінку конкурентів, урахування аспектів сезонності й найближчих свят. Також потрібно аналізувати не лише внутрішню інформацію про діяльність підприємства, а й зовнішні чинники впливу на його роботу. Для дослідження впливу інтегрованих маркетингових комунікацій на покупця наведено результати дослідження використання інтегрованих маркетингових комунікацій у роздрібній торговельній мережі взуття «Чобіток». Комплексом просування для компанії слугували засоби масового впливу: реклама й стимулювання збуту, прямий маркетинг (смс-розсилка), рубрична та престижна реклама. Використовуючи показник RМI, зроблено висновок про ефективність ІМК у торговій мережі взуття «Чобіток». Запропоновано напрями вдосконалення ІМК, які повинні насамперед ґрунтуватися на виробленні власної стратегії просування товару, орієнтованої на власний сегмент споживачів.



