Особливості структури туристичного ринку та взаємозв’язку між його суб’єктами

Автор(и)

  • Kateryna Zaychuk Lesya Ukrainka Eastern European National University , , , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

DOI:

https://doi.org/10.29038/2411-4014-2016-04-7-12

Ключові слова:

туристичний ринок, туристичні ресурси, тур, туристичний продукт, туристичні послуги, турагент, туроператор, договір.

Анотація

У статті обґрунтовано поняття «туристичний ринок»; розглянуто структуру туристичного ринку; визначено суб’єктів туристичної діяльності; досліджено відносини між суб’єктами на туристичному ринку; окреслено перспективи подальшого розвитку туристичного ринку.

Завантаження

Опубліковано

2016-11-28

Номер

Розділ

РОЗДІЛ I ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ДУМКИ

Як цитувати

[1]
2016. Особливості структури туристичного ринку та взаємозв’язку між його суб’єктами. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 4, 8 (Лис 2016), 7–12. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2016-04-7-12.