Особливості структури туристичного ринку та взаємозв’язку між його суб’єктами
DOI:
https://doi.org/10.29038/2411-4014-2016-04-7-12Ключові слова:
туристичний ринок, туристичні ресурси, тур, туристичний продукт, туристичні послуги, турагент, туроператор, договір.Анотація
У статті обґрунтовано поняття «туристичний ринок»; розглянуто структуру туристичного ринку; визначено суб’єктів туристичної діяльності; досліджено відносини між суб’єктами на туристичному ринку; окреслено перспективи подальшого розвитку туристичного ринку.
Завантаження
Опубліковано
2016-11-28
Номер
Розділ
РОЗДІЛ I ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ДУМКИ
Як цитувати
[1]
2016. Особливості структури туристичного ринку та взаємозв’язку між його суб’єктами. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 4, 8 (Лис 2016), 7–12. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2016-04-7-12.



