Розвиток альтернативних напрямів бюджетування як способу маркетингового управління

Автор(и)

  • Nataliia Rudyk Lesya Ukrainka Eastern European National University , , , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

DOI:

https://doi.org/10.29038/2411-4014-2018-01-69-74

Ключові слова:

бюджетування, рухомий бюджет, бюджет знизу вгору, бюджет, заснований на майбутній діяльності, бюджет на основі нуля, бюджет на основі попиту, бюджет зверху вниз

Анотація

У статті розглянуто сутність бюджетування, проаналізовано проблеми його здійснення в процесі розвитку економіки. Окреслено недоліки в підходах до різних видів бюджетування, їхні позитивні сторони та частота використання. З’ясовано нові напрями розвитку бюджетування, їх ґрунтування на маркетинговому підході та формуванні й задоволенні потреб споживачів у процесі планування

Завантаження

Опубліковано

2018-04-02

Як цитувати

[1]
2018. Розвиток альтернативних напрямів бюджетування як способу маркетингового управління. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 1, 13 (Квіт 2018), 69–74. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2018-01-69-74.