KOMUNIKACJE MARKETINGOWE A INTEGRACJA SERWISU LOGISTYCZNEGO PRZEDSIĘBIORSTW W SFERZE ZAOSZCZĘDZANIA POTOKÓW ENERGETYCZNYCH

Authors

DOI:

https://doi.org/10.29038/2411-4014-2019-02-57-65

Keywords:

Komunikacje marketingowe, Serwis logistyczny, Współdziałanie, Przedsiębiorstwa, Potoki energetyczne.

Abstract

У сучасних умовах економіки знань важливим є забезпечення логістичного сервісу на розвиненому рівні. Організація логістичного сервісу дозволить збільшити ринкову вартість підприємства, а також його товарів і послуг. Метою наукового дослідження є удосконалення теоретичних, методологічних, наукових і практичних складових, що стосуються маркетингових комунікацій і інтеграції логістичного сервісу підприємств у сфері збереження енергетичних потоків. У статті обґрунтована взаємодія маркетингових комунікаційних і логістичних складових ефективного збереження енергетичних потоків підприємств. Проведено проектний SWOT-аналіз системи типової торгівельної галереї в Польщі і Україні в просторі якої розміщені магазини,офіси, супермаркети.У статті описано застосування альтернативних джерел енергії в контексті розвитку відповідних логістичних інтеграційних систем. Сьогодні тенденція до заощадження ресурсів, логістичного забезпечення дистрибуції і споживання енергетичнихпотоків відображає економічну успішність організації виробництва і є домінуючою інтеграційною складовою господарської політики в країнах ЄС, США, Канади, Японії і Китаю. Універсалізація споживання потребує відповідної уніфікації комплексу маркетингових комунікацій і інтеграції логістичного сервісу у сфері збереження енергетичних потоків, які мають бути інтегровані в глобальний простір ринкових процесів маркетингу бізнес-взаємодії. Застосування альтернативних джерел енергії в інноваційних технологіях потребує розвитку відповідних логістичних інтеграційних систем, в яких повинна враховуватися ефективна організація логістики рециклінгу.    

References

References

1. Borkowski Stanisław. 2018. Energy Skill Courage Effectiveness Pasion of Managers BOST Results Monografia. Mauritius : LAP LAMBERT Academic Publishing.

2. Kasian S. J. Aspekty teoretyczne i metodologiczne kreowania marketingu mix przedsiębiorstw Europy Środkowo-Wschodniej / S. J. Kasian, K. Korablova // Naukove elektronne (onlajn) vydannja – Molodizhnyj naukovyj visnyk Dnipropetrovsjkogho nacionaljnogho universytetu imeni Olesja Ghonchara. Serija: «Ekonomichni nauky». Zbirnyk naukovykh pracj studentiv, aspirantiv ta molodykh vchenykh. – Dnipropetrovsjk : Dnipropetrovsjkyj nacionaljnyj universytet imeni Olesja Ghonchara. – 2015. – nr. 4(10) ghrudenj. – S. 4–12.

3. Kasian Sergii. Joint preparation for EURO 2012 in Poland and Ukraine – analysis. // Referat na konferencji międzynarodowej pt. „Euro 2012. Szanse i wyzwania”. Biuro ds. EURO 2012 Urzędu Miejskiego Wrocławia. – Uniwersytet Wrocławski. Centrum Badań Partnerstwa Wschodniego. – Wrocław. 21-23 kwietnia 2010 roku.

4. Knecht Zdzisław. Zarządzanie marketingiem / Zdzisław Knecht. Wydanie trzecie. Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck Sp. Z o.o., 2008. – 224 s.

5. Pastusiak Radosław Dochody gmin a przedsiębiorstwa w specjalnych strefach ekonomicznych. Przykład Województwa Łódzkiego / Radosław Pastusiak // Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 284. Konsument i przedsiębiorstwo na rynku usług finansowych. Bezpieczeństwo i efektywność. Pod redakcją Iwony D. Czechowskiej, Radosława Pastusiaka. – Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013. – S. 155–164 (248 s.).

6. Rütter Heinz, Amstutz Marc, Stettler Jürg, Antoine de Bary, Grozea-Helmenstein Daniela. Economic impact of the UEFA EURO2008TM in Switzerland. Study on behalf of the UEFA and Swiss Football Association in teamwork with the Institute for Advanced Studies (IHS), Vienna Observer.

7. Szostek Dawid. Rozwój wysokiej jakości relacji w ramach sieci biznesowej na przykładzie przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce / Dawid Szostek // Problemy Jakości. – 2017. – nr. 10. – S. 31–38. – [Zasób elektroniczny]. – Dostęp: http://bazekon.icm.edu.pl/bazekon/element/bwmeta1.element.ekon-element-000171485419.

8. Wiktor W. Jan. Rynek Unii Europejskiej. Koncepcja i zasady funkcjonowania / Jan W. Wiktor. – Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 2005. – 233 s.

9. Wysokińska Zofia, Dziuba Radosław (2011) Social aspects of new technologies – the CCTV and biometric (franing privacy and data protection) in the case of POLAND. // Comparative Economic Research, nr. 14, ss: 117–150.

10. Ekonomika loghistychnykh system : monoghrafija / M. Vaselevsjkyj, I. Bilyk, O. Dejnegha ta in. ; za nauk. red. Je. Krykavsjkogho, S. Kubiva. – Ljviv : vyd-vo Nacion. univ-tu «Ljvivsjka politekhnika», 2008. – 596 s.

11. Oficijnyj sajt Asociaciji «Ukrajinsjke ob'jednannja lizynghodavciv» (UOL). – [Elektronnyj resurs]. – Rezhym dostupu: http://www.uul.com.ua.

12. Jacyshyna L. K. Brend-strateghiji jak instrument upravlinnja konkurentospromozhnistju torghovo-rozvazhaljnykh centriv / L. K. Jacyshyna // Ekonomika ta derzhava. – 2019. – #4. – S. 69–73. – [Elektronnyj resurs]. – Rezhym dostupu: http://www.economy.in.ua/?op=1&z=4305&i=11.

Downloads

Published

2019-06-03

How to Cite

[1]
2019. KOMUNIKACJE MARKETINGOWE A INTEGRACJA SERWISU LOGISTYCZNEGO PRZEDSIĘBIORSTW W SFERZE ZAOSZCZĘDZANIA POTOKÓW ENERGETYCZNYCH. Economic journal of Lesya Ukrainka Volyn National University. 2, 18 (Jun. 2019), 57–65. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2019-02-57-65.