АНАЛІТИЧНІ ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ
DOI:
https://doi.org/10.29038/2411-4014-2018-02-18-25Ключові слова:
прибуток, чистий прибуток, власний капітал, аналіз виробничої діяльності, ліквідність, собівартістьАнотація
У цьому дослідженні викладено теоретичні та практичні питання процесу аналізу в системі управління прибутком на підприємстві. Проведений під час дослідження аналіз дає підставу для висновку, що значення прибутку полягає в кінцевому відбитті фінансового результату. З’ясовано вплив на величину прибутку системи факторів, залежних і незалежних від зусиль підприємства; систематизовано теоретичні та методологічні підходи
до управління прибутком на підприємстві; запропоновано мотиваційний механізм здійснення управлінських заходів щодо максимізації прибутку; окреслено концептуалізацію схеми аналітичної поведінки суб’єктів (користувачів) фінансової інформації; надано рекомендації задля досягнення більш високих фінансових результатів діяльності підприємства.



