Foreign Experience of Social Responsibility of Business and Prospect of his Application is in Ukraine
DOI:
https://doi.org/10.29038/2411-4014-2015-01-15-19Keywords:
social responsibility of business, foreign experience, models of corporate social responsibilityAbstract
In the floor the analysis of foreign experience of social responsibility of business is carried out in the conditions of market economy. The features of her forming and becoming are investigational in the countries of European Union and United States of America. In particular, social activity of corporations of Germany, Denmark, Great Britain, South Korea, Japan is analysed. The American, European and Japanese models of corporate social responsibility are considered. The features of functioning of the Ukrainian corporations are certain. On the basis of analysis of progressive experience, measures are offered in relation to the increase of level of social responsibility of Ukrainian business and perfection of the social accounting
References
Водницька Н. В. Взаємозв'язок соціальної і економічної політики в умовах формування соціально орієнтованої ринкової економіки / Н. В. Водницька // Економіка розвитку. – 2004. – №1 (29). – С. 25–28.
Грицина Л. А. Реалізація корпоративної соціальної відповідальності підприємства в системі зацікавле-ності та взаємовідносин сторін / Л. А. Грицина // Вчені записки Кримського інженерно-педагогічного університету. Економічні науки. – Сімферополь : НІЦ КІПУ, 2008. – Вип. 12. – С. 73–77.
Комарницький І. Ф. Соціальна відповідальність бізнесу як інструмент управління підприємством / І. Ф. Комарницький, З. І. Галушка [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://bukuniver.cv.ua/ Applications/zbirnik/n6/7_Social.pdf
Мельник С. В. Соціальна відповідальність бізнесу як складова соціальної політики України / С. В. Мельник // Економіка та держава. – 2007. – № 5. – С. 72.
Мішенін Є. В. Управління соціальними витратами на підприємстві: суспільні орієнтири та механізми реалізації / Є. В. Мішенін, О. В. Степанова // Вісник Українського державного університету водного господарства та природокористування. – Рівне, 2004. – Вип. 2(26), ч. 2. – С. 543–548.
Смовженко Т. С. Корпоративна соціальна відповідальність : [навч. посіб.] / Т. С. Смовженко, А. Я. Кузнє-цова. – К. : УБС НБУ, 2010. – 314 с.
Супрун Н. А. Корпоративна соціальна відповідальність як чинник сталого розвитку бізнесу / Н. А. Супрун // Економіка і прогнозування. – 2009. – № 3. – С. 61–74.
Степанова О. В. Соціально відповідальне управління промисловими підприємствами: проблеми фор-мування та напрямки реалізації / О. В. Степанова, Є. В. Мішенін // Вісник Сумського національного аграрного університету. – Серія «Економіка та менеджмент». – 2007. – № 6 – 7 (26–27). – С. 404–414.
Царик І. М. Вплив соціальної відповідальності банку на розмір депозитного портфеля / І. М. Царик // Вплив держави та банків на формування і розміщення заощаджень населення : зб. матеріалів міжвуз. круглого столу. – Чернігів : ЧДІЕУ, 2008. – С. 12–15.