Застосування концепції громадської корисності в розміщенні АЗС: геомаркетинговий підхід
DOI:
https://doi.org/10.29038/2411-4014-2016-02-36-41Ключові слова:
геомаркетинг, геомаркетинговий аналіз, громадська корисність, маркетинг територій, геомаркетинговий підхід, геоінформаційні системиАнотація
У статті розглянуто проблеми обґрунтування розміщення автозаправних станцій за допомогою концепції громадської корисності засобами геомаркетингового аналізу. Сформульовано теоретичні основи щодо визначення й трактування маркетингу територій. Розкрито геомаркетинговийй аспект застосування концепції громадської корисності в розміщенні автозаправних станцій.
Завантаження
Опубліковано
2018-06-17
Номер
Розділ
РОЗДІЛ ІІІ.ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ
Як цитувати
[1]
2018. Застосування концепції громадської корисності в розміщенні АЗС: геомаркетинговий підхід. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 2, 6 (Чер 2018), 36–41. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2016-02-36-41.



