Investigation of Integrated Marketing Communications to the Buyer in the Retail Trade Network
DOI:
https://doi.org/10.29038/2411-4014-2016-04-54-59Keywords:
integrated marketing communications, retail trade network indicator RMI, efficiency IMCAbstract
Overview scientific approaches to the specific functioning of integrated marketing communications at point of sale; described five major influence over buyers in the retail trade network; results of research and analyzes the effectiveness of the impact of integrated marketing communications in the retail trade network shoes «Chobitok».
References
Бернет Дж. Маркетинговые коммуникации: Интегрированный подход / Дж. Бернет ; [пер. с англ.]. – СПб. : Питер, 2001. – 860 с.
Закон України «Про рекламу» від 03.07.1996 № 270/96-ВР [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80
Катаєв А. В. Релевантність комунікацій на місцях продажу у сучасній концепції мерчандайзингу / А. В. Катаєв [Электронный ресурс] // Траектория науки : междунар. электрон. науч. журн. – 2016. – № 8 (13). – Режим доступа : http:// pathofscience.org/ index.php/ps/article/ viewFile/212/228
Кобєлєва Т. О. Методи оцінювання ефективності реклами та її впливу на споживачів / Т. О. Кобєлєва, Л. С. Марчук // Вісник Національного технічного університету «ХПІ»: зб. наук. пр. – Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ «ХПІ». – 2015. – № 25 (1134). – С. 79–84.
Комплекс просування товару на ринок Електронний ресурс. – Режим доступу : http://library.if.ua/-book/16/1387.html
Короткий курс лекцій з дисципліни «Маркетинг торговельного підприємства» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://studme.com.ua/15070412/marketing/marketing_torgovogo_predpriyatiya.htm
Ленсколд Дж. Рентабельность инвестиций в маркетинг. Методы повышения прибыльности маркетингових компаний /Ленсколд Джеймс ; [пер. с англ.]. – СПб. : Питер, 2005. – 272 с.
Лук’янець Т. І. Маркетингова політика комунікацій : [навч. посіб.] / Т. І. Лук’янець. – Київ : КНЕУ, 2000. – 380 с.
Ромат Е. В. Реклама : учеб. для вузов / Е. В. Ромат. – 7-е изд. – СПб. : Питер, 2008. – 512 с. – Продукт-плейсмент [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.info-library.com.ua/books-text-9609.html
Соломянюк Н. М. Теоретичні основи визначення поняття «інтегровані маркетингові комунікації» [Електронний ресурс] / Н. М. Соломянюк, Ю. В. Молдаховська // Наука. Теория и практика: вестник. – Режим доступу : www.конференция.com.ua/ pages /view/161
Скригун Н. П. Інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу як форма просування товару / Н. П Скригун, Л. В. Капінус, С. О. Муковоз [Електронний ресурс] // Ukrainian Food: Journal. – № 3. – С. 91–9 – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/natural/UFJ/2012_3/91-95.pdf
Стеценко В. В. Соціально-економічна сутність маркетингових комунікацій підприємств / В. В. Стеценко [Електронний ресурс] // Вісник економіки транспорту і промисловості 2013. – № 43. – С. 213–217. – Режим доступу : file:///C:/Documents%20and%20Settings/Admin/%D0%9C%D0%BE%D0%B8%20% D0% B4%D0
Закон України «Про рекламу» від 03.07.1996 № 270/96-ВР [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80
Катаєв А. В. Релевантність комунікацій на місцях продажу у сучасній концепції мерчандайзингу / А. В. Катаєв [Электронный ресурс] // Траектория науки : междунар. электрон. науч. журн. – 2016. – № 8 (13). – Режим доступа : http:// pathofscience.org/ index.php/ps/article/ viewFile/212/228
Кобєлєва Т. О. Методи оцінювання ефективності реклами та її впливу на споживачів / Т. О. Кобєлєва, Л. С. Марчук // Вісник Національного технічного університету «ХПІ»: зб. наук. пр. – Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ «ХПІ». – 2015. – № 25 (1134). – С. 79–84.
Комплекс просування товару на ринок Електронний ресурс. – Режим доступу : http://library.if.ua/-book/16/1387.html
Короткий курс лекцій з дисципліни «Маркетинг торговельного підприємства» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://studme.com.ua/15070412/marketing/marketing_torgovogo_predpriyatiya.htm
Ленсколд Дж. Рентабельность инвестиций в маркетинг. Методы повышения прибыльности маркетингових компаний /Ленсколд Джеймс ; [пер. с англ.]. – СПб. : Питер, 2005. – 272 с.
Лук’янець Т. І. Маркетингова політика комунікацій : [навч. посіб.] / Т. І. Лук’янець. – Київ : КНЕУ, 2000. – 380 с.
Ромат Е. В. Реклама : учеб. для вузов / Е. В. Ромат. – 7-е изд. – СПб. : Питер, 2008. – 512 с. – Продукт-плейсмент [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.info-library.com.ua/books-text-9609.html
Соломянюк Н. М. Теоретичні основи визначення поняття «інтегровані маркетингові комунікації» [Електронний ресурс] / Н. М. Соломянюк, Ю. В. Молдаховська // Наука. Теория и практика: вестник. – Режим доступу : www.конференция.com.ua/ pages /view/161
Скригун Н. П. Інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу як форма просування товару / Н. П Скригун, Л. В. Капінус, С. О. Муковоз [Електронний ресурс] // Ukrainian Food: Journal. – № 3. – С. 91–9 – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/natural/UFJ/2012_3/91-95.pdf
Стеценко В. В. Соціально-економічна сутність маркетингових комунікацій підприємств / В. В. Стеценко [Електронний ресурс] // Вісник економіки транспорту і промисловості 2013. – № 43. – С. 213–217. – Режим доступу : file:///C:/Documents%20and%20Settings/Admin/%D0%9C%D0%BE%D0%B8%20% D0% B4%D0
Downloads
Published
2016-11-28
Issue
Section
ECONOMICS AND ENTERPRISE MANAGEMENT
How to Cite
[1]
2016. Investigation of Integrated Marketing Communications to the Buyer in the Retail Trade Network. Economic journal of Lesya Ukrainka Volyn National University. 4, 8 (Nov. 2016), 54–59. DOI:https://doi.org/10.29038/2411-4014-2016-04-54-59.